Veelgestelde vragen

Algemeen

We zijn gevestigd in Alkmaar, Noord-Holland op het adres, Koelmalaan 350, unit S.09.

Vanaf maandag tot en met vrijdag zijn wij van 09:00 – tot 20:00 bereikbaar. In het weekend zijn wij van 09:00 tot 12:00 bereikbaar.

Je kunt via de volgende manieren contact met ons opnemen: Telefonisch, via E-mail of middels het contactformulier.

Je bent uiteraard van harte welkom. Om je de aandacht te geven die je verdient stellen wij het op prijs als je ons van tevoren persoonlijk contacteert om een afspraak te maken.

Nee, wij hebben geen showroom. Onze bedrijfsstrategie is ingericht om kosten zo laag mogelijk te houden om onze klanten de best mogelijke prijs te geven. Het is soms wel haalbaar om het meubel te bezichtigen op een gebruikerslocatie. Mocht dit een wens zijn, neem dan persoonlijk contact op om dit met ons te overleggen.

Een beoordeling kan je schrijven op onze Kiyoh pagina.

Garantie

Dit verschilt per product. Om er zeker van te zijn welk termijn en welke garantiecondities gelden voor een product adviseren wij je om de specificaties bij een product te lezen.

Levering

Dit varieert per product. In veel gevallen kunnen we de volgende werkdag al leveren en dit kan oplopen, indien een product voorradig is, tot 7 werkdagen. Nadat we je bestelling hebben ontvangen neemt één van onze medewerkers contact met je op om de levering definitief te plannen. Uiteraard staan we je ook voor de bestelling graag ter woord. Wil je dus een actuele levertijd opvragen schroom dan niet om ons te contacteren.

De levertijden zijn standaard van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 – 18:00.

Vanaf een aankoop van € 200,- ex. BTW zijn de verzendkosten gratis. Wanneer jouw aankoop onder de € 200,- ex. BTW is, hangen de verzendkosten af van de bestelde artikelen. Zodra alle artikelen in het winkelmandje geplaatst zijn zul je automatisch geïnformeerd worden over de bijbehorende verzendkosten. Bij verzending naar de Waddeneilanden kunnen er extra kosten bij komen kijken.

Het is van groot belang dat er iemand aanwezig is op het afleveradres. Wanneer de transporteur arriveert en niemand aantreft zijn ze genoodzaakt je nogmaals te bezoeken wat leidt tot extra transportkosten. Mocht er onverhoopt iets veranderen in jullie situatie, dan vragen wij je om ons zo snel mogelijk te informeren.

Wanneer de levering niet compleet is stellen we het op prijs als je direct telefonisch contact opneemt. Je kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 072-5117077.

Wanneer je artikel beschadigd is geleverd stellen wij het op prijs als je direct contact met ons opneemt. We ontvangen dergelijke meldingen bij voorkeur per e-mail in combinatie met duidelijke foto’s van de ontstane schade.

Over ons

THEBO is meer dan 30 jaar geleden begonnen als specialist in vleessnijmachines. Inmiddels is THEBO met duizenden klanten en diverse specialistische webshops, gericht op de horeca, een toonaangevende speler in Nederland en België. Ons team is goed opgeleid en zal er alles aan doen om je perfect te adviseren. We nodigen je uit om contact met ons op te nemen.
Laat ons je verbazen!